VG I MATTE C! =D

Det var fan på håret, men jag fick ett vg tillslut!! Först när jag fick tillbaka nationella började jag fan nästan böla. Ett poäng från vg. Och hon hade sagt att fick jag vg på provet så får jag vg i betyg. Shit va arg, ledsen och besviken jag blev på mig själv. För att få vg behövde man 26 poäng, varav 7 vg-poäng. Jag hade 25 poäng totalt, varav 9 vg-poäng. Fatta sur jag blev! Men sen snackade jag med henne och vi gick igenom vad jag hade gjort för fel. Hon frågade mig massa frågor, typ som ett prov fast muntligt, och sen konstaterade hon att jag faktiskt var värd ett vg. WIIEEEIEIEEEE!!!



Har ändrat designen på bloggen. Vad tycks? Det är första gången jag gör det själv, så det tog lite tid innan jag fattade hur man gjorde. Haha! Har fortfarande lite grejer kvar som jag vill ändra. Nån som t ex vet hur man ändrar färgen på texten som står under varje inlägg, där vid " Allmänt, Kommentarer (4) Trackbacks (0)" och det... och färgen och stilen på texten i menyn. Alltså typ gamla inläggen och så. Skulle uppskatta lite hjälp ;P



Nu måste jag plugga musikhistora. Bajs. Har prov imorgon. Någon som vet hur det improviserade jazzsolot uppstod? Eller vilken form det är på boogie-woogie-låtar? Bajs...




.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Tjena! Tänkte bara tipsa om sidan designadinblogg.se där får du mycket hjälp :)

2009-05-13 @ 22:32:59
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: anna

skitsnygg design! :) länkar har jag för mig står under rubrikerna "nav".. inte säker på vilka, men du får prova dig fram :) en del länkar är också i de paranteserna som det är färgkoder i. :)



grattis till vg:et babe :D

2009-05-14 @ 14:29:39
URL: http://ioannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0