15/5 - 09 20.46



Nu kommer ni alla att tro att jag är något himla anorexiabarn, men det är jag inte. Jag äter mycket av mycket och jag tycker inte att jag är tjock. Men jag har tänkt på en sak. Om man inte äter något på en hel dag, då känner man sig på nått sätt smal. Eller hur? På något konstigt sätt så känner man sig lättare och slankare. Om man å andra sidan trycker i sig en stor potion kött och potatis, då känner man sig plötsligt jätte fet, tung och svullen. Lite konstigt egentligen, eller?
Eller om man säger såhär: man jämför en helt vanlig dag med en dag då man inte äter, då känner man sig mycket smalare när man inte ätit. Eller hur? Gud, vad jag låter som någon himla blåst blondin nu. Haha! Jaja... så är det i alla fall.

Blir inget Johanna ikväll. Jag upptäckte att jag inte hade pengar, och är det så sjukt långt att åka. Hon pallade inte åka hit heller så.. och så ska vi ju till Sofia imorgon =) Hon har nog smittat mig förresten. Har sjukt ont i halsen, och vi åt ju honung med samma sked igår. Inte så smart kanske...
   Kanske drar till flygfältet och lirar fotboll med Eric, Jesper mfl sen istället. Om jag orkar. Eller så sätter jag bara på en bra film och käkar chips. Det lät faktiskt mer lockande ,)

Jag och Henrik ska till nöjespark i Tyskland i sommar. WIIIIE!! Någon som vill hänka?


Vill bara uppmärksamma Stina-Lee. Hon har "bikt" nu fram till klockan 22.00. Där kan man skriva vad man har på hjärtat. Vad som hellst. Jag tycker det är en skitbra ide. Ibland behöver man bara få ur sig saker. Utan att ha en anledning att säga det. På något konstigt sätt får det mig faktiskt gråtfärdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0