Söndag 17.55




Hej! Kom just hem från Stockholm. Shit, vad trött jag är! Johanna och Sofia sov hos mig i natt så det blev inte så mycket sömn. Men det var mys <3. Efter Emelies Tjenare kungen (hon sjunger gudomligt!! Kan inte släppa hur bra hon är. Gråter varje gång ;) ) fick vi för oss att i stället för att åka hem till Johanna, åka ända till Norrtälje och sova där. Haha!
   Har ju vart på musikhögskolan och spelat på konsert idag. Det gick ganska bra faktiskt. Med tanke på att det var väldigt furturisk musik och jävligt svårt att ränka =P haha! men det gick helt ok =) Jag och Johanna drog och köpte skor idag också. Köpte två par för 600(!!), ett par tygskor, vita, och ett par sandaler =)
  Måste sätta mig och plugga nu, men jag vet inte om jag kommer kunna koncentrera mig =p som vanligt. haha!







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0