Lördag

Jag mår inte bra. Ont i huvudet, mår illa, seg som fan. Det är det som brukar kallas bakfylla. Bajs.

Var ju på fest hos ks lumparpolare. I världens största och finaste lägenhet. Jag skämtar inte, den var stooooor! ;) Det var rätt många där, en hel pluton plus att alla hade tagit med sig några till. Nice. Ioannis hade fest samma kväll, och vi hade lovat att åka dit (jag ville gärna ha någonstans att sova också ;P) så vid typ 1 drog jag, Sofia och Johanna till honom ist. Dock tog det oss ca 2 h, efter som att roslagsbanan inte gick och vi inte kunde några bussar. Så när vi väl anlände hos Ioannis hade typ alla redan gått. Men vi hade trevligt ändå. Sov som en stock den natten.  Bilder från kvällen kommer =)

Har legat och kollat på film hela dagen. Mys. Jag måste egentligen plugga, men fan jag pallar inte just nu... Funderar på att sätta mig och spela lite Age of empires. Hehe. Ikväll blir det filmkväll med fina Anna. Har jätte lust att se någon gammal disneyfilm, typ Prinsen av Egypten. Puss och kram.






Jag saknar honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0