I'm in love

...with a fairytale.

Sitter här med Johanna och dreglar över Alexander Rybak. Jag menar... finns det någon sötare pojke!? Och att han är norsk gör ju inte precis saken bättre. Dräggel. Jag trodde att jag skulle svimma igår när han vann (det kanske var för att jag var lite rund om fötterna iofs) men gosh vad ärtig han är. hahaha





Hade myspyskväll här igår med Johanna och Sofia. Kollade på eurovision och mobbade alla mittbenor. Det slank ner en slatt alkohol då och då under kvällen, och plötsligt var allt väldigt roligt. Haha!



Superwomen! ;P





HEEEJ!





Fina <3




Full? ;P





Johanna krockade med flaggstången och föll skrikandes till marken. ;P





Någonting hände när hon damp i marken ;)





Blått är en fin färg




Lite hårdsmält, men det funkar...





Godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0