Fredag

Hej!
Har inte skrivit på ett tag nu.. men jag har inte direkt haft något att skirva, har inte direkt haft tid heller. Igår ägnade jag hela, med betoning på HELA, dagen åt att skriva min projektrapport. Den blev inte ens klar. Bajs.

Var hemma hos Ioannis igårkväll på chillgrillfest. Det var mys. Vi var typ 10 pers. Mest från klassen, men några från Tibble också tror jag. =) Sov där, så jag kom hem vid typ 12 idag.  Det var smockfullt på bussen förresten. Nu börjas det säger jag bara, nu börjas det...

Ikväll blir det fest. Först hos någon av Konrads lumparpolare, och sen kanske vi dra till Ioannis. Net bli nice.
Vad ska jag ha på mig?? :S
  Anna kommer hit innan vi dra så hon får väl bestämma ngt åt mig. ;P

Nu måste jag fortsätta plugga. Vi ses! Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0