(för)sovmorgon


Min kära syster måste seriöst ha något slags fel. Jag trodde hon skulle ta död på sig själv. Haha! Imorse var hon så arg att saker flög omkring henne. Dörrar smällde och det var extrema stamp i trappan. Ganska irriterande med tanke på att jag låg och försökte sova. Jaja, sånt är livet.

Försov mig idag. Skulle egentligen upp 06.15. Men när klockan ringde somnade jag bara om. Inte bra, efter som att det jag missar är idrott, och just nu svävar jag mellan två betyg. Men vad ska jag göra? Är man trött så är man. :P Min nästa lektion börjar inte förrens 14.40, så nu sitter jag här och käkar godis istället. (Jag kommer bli fet...) Funderar på att åka in lite tidigare och fixa ljudtekniken, men fan, jag pallar verkligen inte.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0