Det här börjar gå över styr.

Seriöst. Det här är tredje inlägget jag skriver idag. Det börjar gå över styr. Har jag inget liv? Nej, det har jag inte...

I alla fall, jag måte köpa en ny bikini efter som att min gamla är helt trasig. Och efter som att min plånbok är ganska mager just för tillfället så blir det nog något från hm. Inte för att hm är dåligt på något sätt, jag menar bara att det är billigt där =)

Alternativ 1:




Vet inte vad som är snyggast, trekant eller bandeau. Vad tycker du?



Alternativ 2:



Väldigt snygg om man är brun. Men jag tror Kim har en sånhär, och det är inge kul om vi har samma. (Som att ingen annan hade en bikini från hm. Haha!)


Aternativ 3:



Snygga färger, och lite annorlunda. Frågan är om jag inte kommer se skiiiitblek ut i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0