Det är något visst med pojkar som kan sjunga...


GUD va glad jag är att jag går på Södra. Helt sjukt hur lyckligt lottad jag är! Musik överallt. Massa trevliga människor som inte dömmer. Begåvad människor som verkligen brinner för något. Helt sjukt. Medans andra sitter och pluggar fysik så sitter jag och plankar en låt. Hur lyxigt är inte det?? Shit, måste verkligen påminna mig om det ibland. Jag har det jävligt bra.

Idag var det bisångafton. Spelade flöjt till Sofia när hon sjöng =) Upptäckte många dolda talanger. Helt sjukt. Var så jävla nära på att böla när Viktor sjöng "I can't make you love me". Samma när Emil sjöng, och när Edvin sjöng. Det är något visst med pojkar som kan sjunga ;)

Nu måste jag verkligen sova. Måste, måste, måste få klar den där jäkla samhällskunskapen imorgon. Sen blir det utgång med Johanna och ev Simon och Joel. Lördag blir det myskväll hos Fia. =) puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0