090512


Hej!
Idag gick jag promenad med min bästastebästevän Anna <3. Vi konstaterade att vi egentligen inte är vänner, vi är mera som familj. Hon är fin den där Anna. Snackade om allt som händer runt oss: sommar, pojkar, vänner, skvaller, sex, ja allt...



Bästastebästevännen




Nu sitter jag här och skriver på min samhällskunskapsrapport. Bajs. Orkar inte... Men har i alla fall bara analysen kvar nu =) Måste nog börja plugga lite till musikhistorian också, har ju prov på torsdag. Fast just nu känns det verkligen som att jag skiter i hur det går, jag orkar bara inte bry mig... Jag kommer få tillbaka mitt nationella prov i matte c imorgon också! Hoppas innerligt på ett vg. Hoppas, hoppas, hoppas!

Fick massa gamla bilder av Henrik igår. Haha! Jag ser fan ut som nått himla mongo på varje bild. Haha!


sa ju det! HAHAHA!





skämtar inte ;P hahahaha!!




Jag ville ju ha vita byxor ju! HAHA!




mys =)






...





Ingen kommentar...





puss





Snööööö.... =)





Och va fan ska det här föreställa? HAHAHA!!!



.


Kommentarer
Postat av: anna

älskar dig också <33 syrran ;) haha



btw, fasiken vad snygg du är på de tre första bilderna ^^ haha. spec på den första xD fan va ja garva åt den!! och den med glasögon är du lik mor din ju!!



de andra var du fin på :) kanske inte den sista xD

2009-05-12 @ 21:24:48
URL: http://ioannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0