Ensam

Jag har en konsig känsla i magen. Jag känner mig ganska så ensam, ganska så misslyckad. 
Imorgon åker jag, Alice, mor och far till Öland. Har igentligen ingen lust att åka med, de irriterar sig ändå bara på mig. Men samtidigt så orkar jag inte vara hemma o dega framför tv. För det är väl det jag kommer att göra om jag är hemma. Vi blir borta tills på måndag, så vi är inte borta så länge. Men jag kommer att sakna Jesper i alla fall. Jag ville att han skulle med, men han visste inte om han fick ledigt med så här kort varsel (fick reda på att vi skulle åka idag), och så hade han inte råd.
Jag har tänkt på det där. Att jag verkligen är kär, så in i helvete kär. Satt o tänkte idag, hur det skulle vara utan honom. Det var så länge sedan nu, jag minns inte hur det var att inte ha någon som man alltid är välkommen hos, och som alltid älskar en, även om man gör dumma saker. För han vet att man inte menar det, att det bara blev fel, att det inte var med mening, att det inte var jag. Han älskar mig, den riktiga Anna.
Jag har aldrig i hela mitt liv älskat någon så mycket, och på det här sättet. Ända från första gångerna vi träffades så visste jag.. visste att det var något specielt med honom, han var inte som andra. Jag hade varit kär innan, men inte på det här sättet. Han må ha sina bristen, men vem har inte det? Jag älskar honom.

Jag är så nevös inför hösten att jag inte ens tänker skriva om det. Jag blir bara olycklig då...

Var på Åhléns igår kväll. Det var varmt. Det var mycket folk. Man kunde typ inte kolla på grejer för alla människor. Jag ska nog gå ner någon annan dag när det inte är så mycket folk. Någon som vill gå med mig?

Vi var på Allsång på skansen i tisdags. Jag, Anna, Fiya, Sofie Ludde, Eric och Jesper. Det var kul. Det vart inte så jobbigt som jag trodde. Lite spänt vissa stunder, men annars så funkade det väldigt bra. Kanske jag förstörde lite för mig själv. Jag gick runt o kände efter hela tiden, analyserade allt folk sa. Kunde det vara en elak mening med det där? Menade hon att vi skulle gå nu? Tycker hon att han är jobbig nu? Borde jag säga till, prata med honom?
Jag var med i TV 4 gånger. Och jag skrek så mycket att det började smaka blod i munnen på mig.

Jag har fixat Annas födelsedagspresent nu. Jag tror att hon vet vad det är, men det spelar ingen roll. Hon får iaf nått som hon vill ha. Undrar vad jag får av henne?

Nu ska jag gå och gråta hos min älskling. See you.



                                                                         / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅÅÅ VAD JAG TYCKER OM DIG! Klart jag ville gå med dig på julinatta (heter det så? - tänker liksom jul - natta.. haha :P) aja.. jag ville gå med dig men tänkte att du var med jeppe (för det är du ju ganska ofta.. ) iaf. jag vet att jag hade kunnat ringt ändå men först var det tänkt att jag o fiya bara skulle sitta o dega.. liksom! Men åå, jag blir lite irriterad när du tror att jag tycker om annat folk mer hela tiden! Det är ju DU OCH JAG! bajsnöt :P (fatta äckligt med bajsnöt) aja, iaf.. haha ^^ är värsta bubblig nu bara för att jag blev så glad över att du tycker så mycket om mig!
ibland känner jag verkligen att jag inte förtjänar dig för du är så jävla bra! Du, imorgon så ska tjejerna i klassen va men jag får inte tag på dig och ååå!
älskar dig. du är bäst

2007-07-06 @ 19:07:07
Postat av: Anna

Du hade ju kunnat fråga om jag ville med! :( - tycker synd om mig själv -
Ring när du kommer hem igen!

2007-07-06 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0